Šesťdielna séria príbehov o Jedioch z prequelovej éry. Ponorte sa do životov dvoch výrazne odlišných Jediov – Ahsoky Tano a grófa Dookua. Obaja budú čeliť skúškam a budú postavení pred rozhodnutia, ktoré určia ich osudy.