Ako som balil učiteľku
AKO SOM BALIL UČITEĽKU je príbeh o Maxovi Fischerovi (Jason Schwartzman), nadanom rebelovi, ktorý je v desiatom ročníku elitnej Rushmore Academy. Max je editorom školských novín a kapitánom a predsedom rôznych klubov, no takisto je jedným z najhorších študentov na škole a stále mu hrozí vylúčenie. Maxov svet obráti naruby učiteľka prvého ročníka slečna Crossová (Olivia Williams), pre ktorú chce vybudovať akvárium. Ocitne sa v súťaži o jej priazeň s priateľom, oceľovým magnátom, pánom Blumeom (Bill Murray), bohatým otcom dvoch jeho spolužiakov.