Bokovka
Výlet po vinárskej oblasti, ktorý je rozlúčkou so slobodou, sa vydá neočakávaným smerom, keď sa dvaja priatelia vydajú plnou parou čeliť kríze stredného veku.
Neúspešný spisovateľ a jeho najlepší priateľ, bývalý herec, sa dostanú do rôznych problémov, keď sa vydajú na výlet po vinárskej oblasti pred svadbou najlepšieho priateľa.