Na vlásku až naveky
Kráľovstvo je vo sviatočnej nálade. Všetci sa v ňom zišli na svadbu Rapunzel a Flynna. Keď však Pascal a Maximus stratia zlaté obrúčky, rozbehne sa šialená pátracia akcia.
Kráľovstvo je vo sviatočnej nálade. Všetci sa v ňom zišli na svadbu Rapunzel a Flynna. Keď však Pascal ako kvetinový chameleón a Maximus ako nositeľ prsteňov stratia zlaté obrúčky, rozbehne sa šialená pátracia akcia. Zúfalá dvojka sa snaží nájsť prstene skôr, ako niekto zistí, že chýbajú. Zanechávajú však za sebou len chaos a neporiadok. Zachránia Maximus a Pascal situáciu a dostanú sa do kostola včas? A bude niekedy Flynnov nos namaľovaný správne?