Popová hviezda Christopher Wilde má všetko – slávu, bohatstvo a rolu vo veľkom hollywoodskom filme. Keď spozná Jessicu Olsonovú, skromné dievča zo Stredozápadu, musí si vybrať medzi láskou a kariérou.