First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style je súťaž vo varení pre celú rodinu! Každý týždeň sa proti sebe stretnú tímy zložené z dvoch členov jednej rodiny, aby vytvorili chutné a zdravé jedlá.
Dvojica otca so synom The Brownies si zmerajú sily s tímom vegetariánov, the Gourmet Greens.
Tím Smart 'n' Spicy je späť, ale tentokrát si zmeria sily s tímom The Freiburg Foodies.
Tím the Kitchen Crusaders si zmeria sily s veľmi súťaživou dvojicou Familicious.
Tím Madz & Dadz je späť a tentokrát si zmeria sily s Jamiem a jeho tetou z dvojice Salt & Pepper.