Favourites By
V tejto novej milej kuchárskej sérii sa stretávajú šéfkuchári 24Kitchen a známi domáci kuchári, ktorí pripravujú svoje obľúbené jedlá. Každý šéfkuchár hovorí o recepte a o tom, prečo je jeho obľúbený, a umožňuje divákovi sledovať jeho prípravu. Ich obľúbené jedlá môžu byť od koláča až po kompletnú večeru, takže v každej epizóde sa objaví niečo iné.
Šéfkuchár Lange Frans varí špagety s paradajkovou omáčkou a mäsovými guľkami podľa otcovho receptu.
Hugo Kennis pripravuje viac jedál s kačacími prsiami zaliatymi balzamikom a duseným teľacím líčkom.
Estée Strooker pripraví kuracie ragú, palacinky s limoncellom a pikantný červený ľadový čaj.
Spevák Brace varí špenátový guláš so sladkou kukuricou, mletým mäsom a zábavným ovocným punčom.
Vivian Reijs varí svoje raňajky: vaječné muffiny, zelené smoothie a banánovo-cuketové palacinky.
Olcay Gulsen varí krémovú paradajkovú omáčku s parmezánom a šalát z quinoy a grilovaným halloumi.
Caroline Tensen a jej dcéra Lotte spolu varia neodolateľné kúsky polenty a guláš z volského chvosta.
Herec a komik Ruben van der Meer pripravuje zeleninové špagety a dezert z jablkového koláča.