Presto
Dôstojnosť. Rozvaha. Záhada. Nič menej neočakávame od skvelého kúzelníka Presta. Ale keď zabudne nakŕmiť svojho zajaca príliš veľa krát, netušíme, čo máme čakať!
Dôstojnosť. Rozvaha. Záhada. Nič menej neočakávame od skvelého kúzelníka Presta z prelomu storočia. Ale keď zabudne nakŕmiť svojho zajaca príliš veľa krát, netušíme, čo máme čakať! Tento vtipný krátky film od Pixaru ukazuje stupňujúcu sa smolu úžasného Presta, jeho zajaca Aleca a čo sa stane na javisku, keď kúzelníkovo ego vyprovokuje dôvtipnú pomstu od jeho zanedbaného spoluúčinkujúceho.