Miracle Landing on the Hudson
Film Miracle Landing on the Hudson rozpráva dramatický skutočný príbeh o desivom, ale nakoniec úspešnom núdzovom pristátí letu 1549 na rieke Hudson. Film ukazuje intímne a emotívne rozhovory, ako aj veľkú rekonštrukciu a odhaľuje detaily od pasažierov a posádky. Ukazuje taktiež aj to, že nehoda bola len začiatkom ich boja o prežitie.