Air Crash Investigation
Napínavý seriál Air Crash Investigation je inšpirovaný skutočnými udalosťami a vyšetruje nedávne letecké nešťastia, pričom sa snaží odhaliť, ako a prečo k nim došlo. Seriál zavedie divákov na palubu šiestich letov, ktoré postihli problémy, a snaží sa priblížiť napätie a tlak v kokpite a na palube. Tieto odborne spracované dramatické rekonštrukcie sú založené na prepisoch hlasových záznamov nájdených v pilotných kabínach a na výpovediach preživších. Zábery zo správ, rozhovory s kľúčovými svedkami a grafické spracovanie letiacich lietadiel približujú bezpečnostné problémy, ktoré sa stali zdrojom kontroverzie v leteckom priemysle.
Seriál Air Crash Investigation sleduje stopy pozostalých, rodinných príslušníkov obetí nehôd a vyšetrovateľov leteckých nehôd pri skladaní dôkazov o ich príčinách. Každá epizóda seriálu poskytuje presvedčivý, hĺbkový pohľad na jeden z konkrétnych aspektov leteckej bezpečnosti, akými sú únosy lietadiel, nezvládnutá údržba a zrážky vo vzduchu. Popri týchto kľúčových témach sa tento nový seriál venuje aj najväčšiemu problému letectva posledných rokov – pilotom, ktorí sa učia zvládať zvýšenú automatizáciu.