Chicken Out
Chudobný otec sa neochotne zamestná ako maskot v rýchlom občerstvení s kuracinou, aby uživil svoju mladú rodinu. Musia vyletieť z hniezda jeho panovačnej matky, ale statočný otec sa musí najprv dopracovať k svojej prvej výplate - prezlečený za obrovské kura.