Nemesis
Prokurátorka Sylvia van Maele a Lars van Deurnen z Finančnej informačnej a vyšetrovacej služby spoja svoje sily v boji proti finančnej kriminalite: temnému svetu fiktívnych firiem, slepých uličiek papierových stôp a porušovania a obchádzania medzinárodných daňových predpisov. Keď sa hranice medzi Sylviiným osobným a profesionálnym životom začnú rozpadávať, musí dôverovať svojej intuícii, aby prežila.
Nemesis je konšpiračný thriller o finančnej kriminalite a daňových únikoch na najvyšších úrovniach v Holandsku: temný svet fiktívnych firiem a slepých uličiek papierových stôp. Sylvia van Maele, prokurátorka v Haagu, a Lars van Deurnen, detektívka z Finančnej informačnej a vyšetrovacej služby, sledujú stopu peňazí a vraždy pri hľadaní páchateľov. Stoja proti nemilosrdnej elite, ktorá je ochotná za každú cenu udržať si svoj majetok a moc. Keď sa hranice medzi Sylviiným osobným a profesionálnym životom začnú rozpadávať, rýchlo si uvedomí, že pravidlá a praktiky, ktoré jej bránia vykonávať svoju prácu, sú tu z nejakého dôvodu. Musí sa naučiť dôverovať svojej intuícii, aby prežila, aj keď to znamená ísť proti ľuďom, ktorým najviac dôveruje.