Odkaz: Skutočný príbeh LA Lakers
Seriál Odkaz: Skutočný príbeh LA Lakers zachytáva pozoruhodný vzostup a neslýchaný úspech jedného z najdominantnejších a najikonickejších tímov v profesionálnom športe.
Keď Magic Johnson šokuje médiá a požiada o prestup, Dr. Buss sa snaží o zmierenie škôd.
Začína sa nová éra, keď sa gangsterský rap stane populárnym a Lakers draftujú trúfalého rozohrávača.