D. Wade: Neočakávaný život
Celé desaťročie Dwyane Wade dôverne dokumentoval svoj život a kariéru s filmovým štábom. Výsledkom je pozoruhodne úprimný portrét jedného z najlepších hráčov NBA všetkých čias.
Počnúc nikdy predtým neodhalenými podrobnosťami o jeho živote, keď vyrastal v Chicagu, pokračujúc cez jeho objavením sa ako hviezdy v Marquette a potom v klube Miami Heat, „D. Wade: Neočakávaný život“ pokrýva každú kapitolu Wadeovej cesty. Od vysporiadania sa s drogovými raziami v jeho dome, keď bol malé dieťa; cez otcovstvo v druhom ročníku na vysokej škole; tiež dlhý a bolestivý boj o opatrovníctvo svojich detí po rokoch; jeho vzťah s manželkou, herečkou Gabrielle Union-Wade, a výzvy, ktorým čelili; akceptujúc rodovú identitu svojho dieťaťa Zion, film sa nevyhýba žiadnej náročnej téme. A s nikdy predtým nezhliadnutými zábermi zo zákulisia basketbalu – vrátane rozsiahleho spravodajstva o dráme jeho voľného pôsobenia z roku 2010 a momentu, keď sa Wade dozvedel, že LeBron James prichádza do Heat – rozhovory s kľúčovými ľuďmi jeho života a kariéry vrátane Carmela Anthonyho, Chrisa Bosha, Udonisa Haslema, Pata Rileyho, Gabrielly Union-Wade – ide o nezabudnuteľný pohľad späť na jednu z určujúcich kariér tejto generácie. Pre Wadea je to všetko príležitosť vyrozprávať svoj príbeh, svoj spôsob, bez obmedzení, bez otázok. Pre športových fanúšikov je to šanca vidieť legendu v úplne novom svetle a zistiť, aký výnimočný – a nečakaný – bol život Dwyana Wadea.