This Was the XFL
Odvážna výzva, nebojácny experiment a záverečné veľkolepé zlyhanie. V roku 2001 použili titani športovej zábavy Dick Ebersol a Vince McMahon marketingové mašinérie svojich spoločností NBC a WWE a odštartovali športovú asociáciu XFL. Tá na seba pritiahla veľkú pozornosť a pocit nepopierateľného očakávania toho, čo má prísť.
Odvážna výzva, nebojácny experiment a záverečné veľkolepé zlyhanie. V roku 2001 odštartovali titani športovej zábavy Dick Ebersol a Vince McMahon športovú asociáciu XFL. Nebolo to ani zďaleka po prvý raz, čo sa nejaká liga pokúsila súperiť s NFL, no odvážna drzosť tohto pokusu kombinovaná s osobnosťami a charizmou Ebersola a McMahona, ako aj marketingová mašinéria ich spoločností NBC a WWE, pritiahli veľkú pozornosť a navodili pocit nepopierateľného očakávania toho, čo má prísť. „This Was the XFL“ v réžii Ebersolovho syna Charlieho rozpráva príbeh fascinujúcim, úprimným a často šibalským spôsobom. Film so širokou paletou postáv z rôzneho prostredia siahajúciho od firemných zasadačiek spol. General Electric až po tréningové ihriská v Las Vegas, je príbehom všetkého, čo sa pokazilo, ale aj toho, ako XFL nakoniec zmenila spôsob, akým sa dnes vysielajú prenosy z profesionálnych tímových športov. V centre toho všetkého navyše stojí desiatky rokov dlhé priateľstvo medzi jedným z najvýznamnejších televíznych riaditeľov v mediálnej histórii a jedinečným manažérom profesionálneho wrestlingu. „This Was the XFL“ skúma, ako Ebersol a McMahon vdýchli projektu XFL život a prečo ho nakoniec museli opustiť.