Prechádzky s dinosaurami
Obrovské hlasové talenty John Leguizamo a Justin Long vás budú sprevádzať napínavým dobrodružstvom mladého dinosaura menom Pachi, ktorý musí nájsť odvahu, aby viedol stádo.