De Smaak van Nederland
Osobnosť kulinárskych relácii Janny van der Heijden sa zaoberá holandskou kuchyňou v relácii De Smaak van Nederland, aby zistila, či sa typické holandské jedlá stále konzumujú každý deň, alebo teraz uprednostňujeme rýchle cestovinové jedlá. Stanica 24Kitchen to do detailov preskúmala a má všetky odpovede na tieto otázky. V šiestich prekvapujúcich častiach, každá s vlastnou témou, Janny vysvetlí, ako to funguje.
V tejto časti Janny skúma, či sa holandské kuchárske postupy počas rokov zmenili.