Pamiatkári
Uprostred druhej svetovej vojny povýši Roosevelt malú skupinu umeleckých expertov do dôstojníckej hodnosti a vyšle ich do Európy, aby ochránili historicky dôležité budovy a diela a lokalizovali obrovský poklad vo forme neoceniteľného umenia, ktoré nakradli nacisti. Objavujú umenie v zámkoch a v baniach a pretekajú s časom, lebo nacisti chcú zničiť všetko, čo sa dá.
Podľa skutočného príbehu o najväčšom hone za pokladom v dejinách. Pamiatkári je akčná dráma, ktorá a sústredí na siedmych, už starších a netrénovaných riaditeľov múzeí, umelcov, architektov, kurátorov a historikov umenia, ktorí boli na fronte druhej svetovej vojny, aby zachránili umelecké veľdiela pred nacistickými zlodejmi a vrátili ich pôvodným majiteľom. Akú nádej majú na úspech, keď je umenie skryté za nepriateľskými líniami? Pamiatkári pretekajú s časom, aby zabránili zničeniu tísicok rokov kultúry a budú riskovať životy, aby ochránili najväčšie úspechy ľudstva.