Vražda v divadle
Najväčšia zinscenovaná vražda sa odohrá, keď plány na filmovú verziu úspešnej hry padnú v Londýne v 50. rokoch minulého storočia po tom, čo je zavraždený kľúčový člen štábu. Keď životom unavený inšpektor a jeho nový dychtivý pomocník prevezmú prípad, vstúpia do fascinujúco temného divadla v podzemí, začína vyšetrovanie na vlastné nebezpečenstvo.
Ide o najväčšiu vraždu, aká bola kedy zinscenovaná! Odohráva sa vo West End v Londýne v 50. rokoch minulého storočia a plány na filmovú verziu úspešnej hry náhle padnú po tom, čo je zavraždený kľúčový člen štábu. Keď sa životom unavený inšpektor Stoppard a jeho nový dychtivý pomocník Constable Stalker, ujmú prípadu, obaja sa ocitnú v záhadnej detektívke vo fascinujúco temnom divadelnom podzemí. Čím viac záhadnú vraždu vyšetrujú, tým viac si uvedomujú, že tak robia na vlastné nebezpečenstvo.