Avatar: Cesta vody
James Cameron sa vracia na Pandoru s filmom Avatar: Cesta vody, v ktorom príbeh naberá úplné nové rozmery. V novej dychberúcej časti, ktorá sa odohráva viac ako desať rokov po udalostiach prvého dielu, sledujeme osudy rodiny Sullyovcov a stretávame sa s majestátnym morským tvorom tulkunom.