Disneyho Snehulienka
Prežite hrané muzikálové spracovanie prelomovej animovanej klasiky Walta Disneyho. Vydajte sa so Snehulienkou na čarovné dobrodružstvo, keď pred Zlou kráľovnou uteká do tajomného lesa. Tam stretne Plaška, Spachtoša, Hapčího, Šťastka, Kýblika, Dudroša a Vedka, ktorí sa pridajú k jej výprave za záchranou kráľovstva.
Disneyho Snehulienka je hrané muzikálové spracovanie prelomovej animovanej klasiky Walta Disneyho. Vydajte sa na nadčasové dobrodružstvo so Snehulienkou, ktorá pred svojou macochou, Zlou kráľovnou, uteká do čarovného lesa. Tam stretne Plaška, Spachtoša, Hapčího, Šťastka, Kýblika, Dudroša a Vedka, ktorí sa pridajú k jej výprave za záchranou kráľovstva a pomôžu jej prinavrátiť doň láskavosť.