Labyrint: Útek
V tomto napínavom dobrodružstve o prežití podľa úspešného románu sa Thomas (Dylan O’Brien) zobudí uväznený v obrovskom, stále sa meniacom labyrinte so skupinou chlapcov, ktorí si nepamätajú nič z vonkajšieho sveta. Čelia nebezpečným prekážkam na každom kroku a tak sa Thomas a ostatní musia ponáhľať, aby spojili indície a odhalili tak ich skutočné poslanie... a našli cestu von, kým nie je neskoro!