Percy Jackson a bohovia Olympu
Keď Kronos zajme Annabeth titanskou mágiou, Percy sa vydáva na nebezpečnú cestu, aby ju zachránil. Musí oslobodiť bohyňu v putách, čeliť kliatbe Titanov a zároveň nedovoliť, aby padol Olymp. Percyho teda čaká výprava s Groverom a hŕstkou svojráznych spojencov, počas ktorej bude čeliť proroctvu s príšernými následkami.
Percy, Annabeth a Tyson utekajú zachrániť Tábor polokrvných pred nebezpečnými silami.
Percy a Annabeth čelia novému riaditeľovi táborových aktivít a snažia sa nájsť Grovera.
Naši hrdinovia majú na palube výletnej lode problém rozlíšiť spojencov od nepriateľov.