Scandal
Olivia Popeová, bývalá riaditeľka odboru komunikácie s médiami Kancelárie prezidenta, si otvorí vlastnú firmu. Jej tím si vo Washingtone získa uznanie vďaka svojim schopnostiam riešiť problémy.