Fantasia
Nadčasové majstrovské dielo od Walta Disneyho je výnimočnou zmesou klasickej hudby a inovatívnej animácie. Obsahuje osem sekvencií – počúvajte, ako v tomto prelomovom filme ožije hudba, a pozerajte sa, ako sa obrázky premenia na piesne.
Nadčasové majstrovské dielo od Walta Disneyho je oslavou obrazu a zvuku. Obsahuje osem sekvencií, ktoré spoja klasickú hudbu s najinovatívnejšou animáciou tej doby. Uvidíte tancovať víly, ryby, kvety, huby a listy v suite „Luskáčik“, sledujte myšiaka Mickeyho v jeho ikonickej úlohe ako „Čarodejníkovho učňa“, v „Tanci hodín“ sa zasmejte s vtipným baletom, kde účinkujú hrochy, slony, aligátory a pštrosy, a držte si klobúky, keď zlý Chernabog zvolá nepokojné duše v „Noci na Holej hore“. Počúvajte, ako ožije hudba, a pozerajte sa, ako sa obrázky premenia na piesne, a zažite vzrušenie, ktorým je Fantasia.