Lend a Paw
Pluto žiarli na Mickeyho mačiatko a jeho diabolské a anjelské ja sa hádajú, či ho zachrániť, keď spadne do studne.
Pluto žiarli na Mickeyho mačiatko, ktorému Mickey venuje pozornosť a jeho diabolské a anjelské ja sa hádajú, či ho zachrániť, keď padne do studne. Anjelské ja vyhrá a Pluta považujú za hrdinu. Nakoniec sa Pluto a mačiatko skamarátia.