Zombíkovia 4: Úsvit upírov
Letný výlet priateľov zo Seabrooku sa nečakane preruší, vinou čoho sa zombík Zed a roztlieskavačka Addison nechtiac stanú vedúcimi tábora dvoch znepriatelených druhov monštier – denných tvorov a upírov. Keďže napätie medzi znepriatelenými skupinami ďalej narastá, priatelia zo Seabrooku musia presvedčiť Novu z radov denných tvorov a upíra Victora, aby sa pokúsili zjednotiť svoje bojujúce komunity a zabránili hrozbe, ktorá ohrozí monštrá po celom svete.
V prvých troch filmoch série „Zombíkovia“ Zed a Addison nastolili mier medzi ľuďmi a monštrami v rodnom meste Seabrook. Teraz tento pár čelí novému dobrodružstvu, keď sa ich letný výlet nečakane preruší, vinou čoho sa ocitnú uprostred ďalšieho konfliktu medzi znepriatelenými monštrami: dennými tvormi a upírmi. Napätie narastie, keď sa Zed a Addison stanú vedúcimi tábora dvoch znepriatelených druhov monštier. S pomocou Elizy a Willy musia presvedčiť úhlavných nepriateľov Novu a Victora, aby sa pokúsili zjednotiť svoje bojujúce komunity skôr, ako ich všetkých pohltí ešte väčšia hrozba.