Soprano: Spievaj alebo zomri
Soprano, Mateo, Mej a Djamali sa pustia do výzvy a pokúsia sa vypredať štadión Vélodrome. Počas príprav na koncert náhle zomrie Mateova manželka. Zničený Mateo sa obráti na Djamaliho. V deň koncertu je štadión plný – na koncert príde 60 000 ľudí. Emócie sú na vrchole, a to aj preto, že po prvý raz príde na koncert Sopranov otec a aj jeden ďalší vzácny hosť.
Po tragických udalostiach, ktoré obrátili ich životy naruby, Soprano a jeho priatelia potrebujú novú výzvu a rozhodnú sa zorganizovať koncert na marseillskom štadióne Vélodrome. Toto legendárne miesto je pre nich oveľa viac ako obyčajné futbalové ihrisko. Stelesňuje identitu ich rodného mesta. Ak sa im ho podarí zaplniť, bude to pre hudobníka zo severných štvrtí Marseille nesmierne symbolické. Zatiaľ čo sa pripravujú na vystúpenie, Mateo zažije ďalšiu tragédiu, keď matka jeho dieťaťa náhle zomrie. Je zničený a závislý na pomoci Djamaliho, ktorý sa ukáže byť pre skupinu oporou. Konečne nastane deň koncertu: štadión je vypredaný. V ten večer sa na Sopranovom vystúpení zúčastní viac ako 60 000 ľudí. V zákulisí sú všetci jeho priatelia dojatí k slzám. Po prvý raz sa na koncerte zúčastní aj Sopranov otec a vzácny hosť, ktorého prítomnosť speváka hlboko dojme.