The Young Black Stallion
Keď mladá Neera zistí, že jej rodina onedlho stratí všetko, vymyslí odvážny plán, ako všetko zachrániť riskovaním toho, čo má najradšej – mladého čierneho žrebca.
Keď sa odvážna mladá Neera ocitne odlúčená od svojej rodiny v púšti, náhodou sa stretne s divokým žrebcom. Spoločne nájdu priateľstvo, dôveru a cestu späť domov. Zistia, že jej rodina čoskoro všetko stratí! Neera vymyslí odvážny plán, aby všetko zachránila riskovaním toho, čo najviac miluje – mladého čierneho žrebca.