Biely tesák
Jack v úlohe mladého muža, ktorý sa snaží splniť želanie umierajúceho otca, chce nájsť zlato v zradnom údolí Yukonu. Cestou Jack nájde spriaznenú dušu, ktorá mu navždy zmení život - vznešeného miešanca psa a vlka menom Tesák. V tomto pôsobivom príbehu musí skrotiť vlka aj divočinu a musí nájsť odvahu prekonať strach a stať sa mužom!