Tron
Keď sa mladý tvorca videohier (Jeff Bridges) hackne do počítača svojho bývalého zamestnávateľa, prenesie ho to do úžasného digitálneho sveta, kde sa stane súčasťou hry, ktorú sám navrhuje. Je to epické dobrodružstvo, ktoré si užije každý!