Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly
Pridajte sa k Jackovi Sparrowovi a jeho úhlavnému nepriateľovi kapitánovi Barbossovi vo vzrušujúcom morskom dobrodružstve, ktoré bude mať záhadné rozuzlenie.
Idylický život prefíkaného, ale šarmantného kapitána Jacka Sparrowa sa obráti naruby, keď mu jeho úhlavný nepriateľ, ľstivý Barbossa, ukradne jeho loď Čiernu Perlu a napadne mesto Port Royal, odkiaľ unesie dcéru guvernéra, krásnu Elizabeth. V statočnom pokuse o jej záchranu a o vrátenie Čiernej Perly spojí s Jackom sily Elizabethin priateľ z detstva Will Turner. Netuší však, že poklad je prekliaty a Barbossa so svojou posádkou sú navždy odsúdení žiť večne vo svete nemŕtvych.