Mission: Impossible
Tajný agent Ethan Hunt je falošne obvinený zo smrti členov svojho špionážneho tímu a pokúša sa uniknúť vládnym nájomným vrahom. Na odhalenie pravdy mu však nezostáva veľa času.
Tom Cruise a jeho neskutočný výkon v tejto akčnej hitovke vás „doslova priklincujú k sedadlám“. (Howard Rosenberg, Los Angeles Times). Cruise sa predstaví v úlohe Ethana Hunta, tajného agenta, ktorého falošne obvinia zo smrti členov jeho špionážneho tímu. Hunt uniká pred vládnymi nájomnými vrahmi, vláme sa do najzabezpečenejšieho trezora CIA a visí na streche vysokorýchlostného vlaku, aby bol vždy o krok vpred pred svojimi prenasledovateľmi... a o krok bližšie k odhaleniu šokujúcej pravdy.