Nebezpečná rýchlosť
Policajt z L. A. (Keanu Reeves) uväznený v rozbehnutom autobuse, ktorý vybuchne, ak jeho rýchlosť klesne pod 80 km/h, musí pomôcť vystrašenej pasažierke (Sandra Bullock) odšoférovať autobus do bezpečia!
V tomto trileri, ktorý vám rozbúši srdce, hrajú Keanu Reeves, Sandra Bullock a Dennis Hopper. Film je plný napínavých kaskadérskych kúskov a nečakanej romantiky. Jack Traven (Reeves) je policajt z L. A., ktorý má odistiť bombu, ktorú nastražil pomstychtivý vydierač (Dennis Hopper). To však nie je všetko, Jack a jedna pasažierka (Bullock) musia preletieť ulicami mesta rýchlejšie ako 80 km/h, inak bomba vybuchne!