Travis Barker: Prehlušiť strach
Po tom, čo prežil ničivú leteckú haváriu, ktorá ho takmer stála život, sa legendárny a strhujúci bubeník Travis Barker vydáva na surovú a očistnú cestu. Intímny portrét muža skrytého za tetovaniami, ktorý premenil bolesť na silu.
Kedysi sa živil ako smetiar v meste Laguna Beach. Jeho život sa zmenil vo chvíli, keď zaskočil ako náhradný bubeník kapely Blink-182. Odštartovalo to raketový vzostup a stalo sa z neho pulzujúce srdce jednej celej generácie. Pod povrchom slávy však film odhaľuje zložitú osobnosť muža bojujúceho s bolesťou, žiaľom a tenkou hranicou medzi prežitím a vzdaním sa.
Vo filme sa objavia jeho spolupracovníci, kultúrne ikony a najbližší ľudia vrátane MGK, Kourtney Kardashian-Barker a Lil Wayna. Toto je príbeh muža skrytého za tetovaniami. Pocta všetkým, ktorí idú ďalej aj vtedy, keď hudba takmer stíchne.