Volajte ju Alex
Čo je potrebné na to, aby ste sa stali najvplyvnejšou podcasterkou jednej generácie? Tento fascinujúci dvojdielny dokument sleduje Alex Cooperovú, ktorá sa pripravuje na svoje prvé turné, a sleduje jej vývoj od nemotorného dieťaťa vyrastajúceho v Pensylvánii až po hlas, ktorý stojí za podcastom Call Her Daddy, ktorý nanovo definoval konverzáciu pre ženy na celom svete.
Čo je potrebné na to, aby ste sa stali najvplyvnejšou podcasterkou jednej generácie? Tento fascinujúci dvojdielny dokument sleduje Alex Cooperovú, ktorá sa pripravuje na svoje prvé turné, a sleduje jej vývoj od nemotorného dieťaťa vyrastajúceho v Pensylvánii až po hlas, ktorý stojí za podcastom Call Her Daddy, ktorý nanovo definoval konverzáciu pre ženy na celom svete. Seriál, ktorý režíroval Ry Russo-Young („Nuclear Family“), ponúka intímny pohľad do zákulisia udalostí, ktoré formovali Cooperovej cestu od 25-ročnej ženy s podcastom o sexe a randení až po výkonnú riaditeľku mediálneho impéria len v priebehu piatich rokov. Je to viac než len príbeh o úspechu, je to portrét ženy, ktorá vytvára priestor, kde sa ženy cítia videné, vypočuté a posilnené.