Ako sa natáčal film Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva
Pridajte sa k vizionárskemu režisérovi Samovi Raimimu a hercom, ktorí približujú svoje skúsenosti s prerozprávaním najtemnejšieho príbehu štúdia Marvel. Vypočujte si výpovede hercov a štábu, ktorí prezradili, čo prispelo k oživeniu tohto unikátneho príbehu a vytvoreniu uveriteľného sveta i vesmíru. Toto všetko a ešte viac sa dozviete v dokumente „ASSEMBLED: Ako sa nakrúcal film Doctor Strange In The Multiverse of Madness“.