Thor: Ragnarok
Mocný Thor je uväznený na druhej strane vesmíru... bez svojho mocného kladiva. Preteká s časom, aby sa dostal späť do Asgardu a zastavil Ragnarok, kataklizmatickú udalosť, ktorá by mohla zničiť jeho domov a celú civilizáciu Asgardu. Tam musí čeliť všemocnej novej hrozbe - bezohľadná Hela sa snaží zmocniť Asgardu. Najprv však musí prežiť gladiátorský súboj so svojím bývalým spojencom z Avengerov - Hulkom. Niektoré sekvencie alebo druhy blikajúcich svetiel môžu ovplyvniť fotosenzitívnych divákov.