Duchovia Inisherinu
V netradičnom filme z pera režiséra Martina McDonagha hrajú v hlavných úlohách Colin Farrell a Brendan Gleeson. Pádraic a Colm boli síce odjakživa priatelia, no keď jeden z nich ich priateľstvo ukončí, ocitnú sa v slepej uličke a toto rozhodnutie bude mať neblahý dopad na životy oboch.
V netradičnej snímke od Searchlight Pictures a Martina McDonagha, autora scenára a režiséra filmu, hrajú v hlavných úlohách Colin Farrell a Brendan Gleeson. Malomestskí susedia Pádraic a Colm boli síce odjakživa priatelia, no keď sa jeden zrazu rozhodne ich priateľstvo ukončiť, ocitnú sa v slepej uličke, čo má na životy oboch neblahý dopad. Colm Pádraicovi oznámil, že si nepraje, aby sa s ním Pádraic rozprával, a vždy, keď to urobí, odreže si jeden prst. Pádraic je napriek Colmovmu hrubému jednostrannému vyjadreniu rozhodnutý ich priateľstvo zachrániť. Neobyčajný príbeh Inisherinských banshee sa odohráva v 20. rokoch minulého storočia na pozadí írskej občianskej vojny a ponúka talentovaných hercov a poctivú filmárčinu.