Eternals
Film ETERNALS od štúdia Marvel sleduje skupinu hrdinov z vesmíru, ktorí ochraňujú Zem od úsvitu ľudskej civilizácie. Keď sa záhadne vrátia Devianti, obludné tvory, ktoré boli považované za dávno vyhynuté, Eternals sa musia znova zjednotiť a chrániť pred nimi ľudstvo.