Veľká šestka
Z dielne Walt Disney Animation Studios prichádza veselé akčné dobrodružstvo o zázračnom dieťati Hirovi Hamadovi, ktorý spolu so skupinou nepravdepodobných hrdinov bojuje za záchranu supermoderného mesta San Fransokyo pred zločineckými intrigami.