Slučka
Vo filme „Slučka“ sa dve deti ocitnú uväznené v loďke na jazere a nemôžu sa pohnúť, kým nenájdu nový spôsob, ako nadviazať vzájomný kontakt a vidieť svet očami toho druhého. Tento film je pre spoločnosť Pixar prelomový tým, že prináša prvú neverbálnu autistickú postavu.