Mike a Dave zháňajú baby
Žúrujúci bratia Mike (Adam Devine) a Dave (Zac Efron) zadajú online inzerát, aby našli „slušné“ baby (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) ako garde na havajskú svadbu ich sestry.
Aby sa vyhli strápneniu ich rodiny, žúrujúci bratia Mike (Adam Devine) a Dave (Zac Efron) zadajú online inzerát, aby našli „slušné“ baby ako garde na havajskú svadbu ich sestry. Namiesto toho ich podvedie nekontrolovateľné duo (Anna Kendrick, Aubrey Plaza).