Návrat Mary Poppins
Pokračovanie slávnej disneyovky je opäť plné mágie. Mary Poppins (Emily Blunt) sa vracia, aby pomohla Banksovcom spomenúť si na radosť a na to, aké to je, byť dieťaťom. Spolu so zažínačom pouličných lámp Jackom (Lin-Manuel Miranda) sa do ulíc Londýna vracia radosť a oslava toho, že všetko je možné... aj to nemožné!