Raya a posledný drak
Kedysi dávno žili v ríši Kumandra ľudia v harmónii s drakmi. Keď však zem ohrozilo zlo, draci sa obetovali, aby ľudstvo zachránili. Teraz, o 500 rokov neskôr musí osamelá bojovníčka Raya nájsť legendárneho posledného draka, aby zastavila sily zla.