Lilo & Stitch
Na sviežom, tropickom ostrove Havaj žije nezávislé dievčatko Lilo, ktoré si osvojí nevinne vyzerajúce šteniatko. Netuší však, že je to nezbedný tvor, ktorý utiekol z inej planéty.
Pripravte sa na bláznivo originálny príbeh o nezávislom dievčatku menom Lilo a jej adoptovanom, mimozemskom „psíkovi“, nezbednom Stitchovi, ktorý je nepodareným genetickým experimentom na úteku zo vzdialenej planéty. Po núdzovom pristátí na planéte Zem spôsobí Stitch rozruch na Havajských ostrovoch, ale taktiež sa naučí, čo je to vernosť, priateľstvo a ohana, havajská tradícia rodiny. Na každého z vašej ohany čaká vzrušenie a zábava.