The Eyes of Tammy Faye
Film The Eyes of Tammy Faye je intímnym pohľadom na výnimočný vzostup, pád a vykúpenie televangelistky Tammy Faye Bakkerovej. V 70. a 80. rokoch vybudovali Tammy Faye a Jim Bakker prekvitajúcu náboženskú televíziu a lunapark – až kým ich impérium nezrútili súperi, finančné machinácie a škandál.
Film The Eyes of Tammy Faye je intímnym pohľadom na výnimočný vzostup, pád a vykúpenie televangelistky Tammy Faye Bakkerovej. V 70. a 80. rokoch Tammy Faye a jej manžel Jim Bakker vzišli zo skromných začiatkov a vytvorili najväčšiu náboženskú televíziu na svete a lunapark. Najskôr boli ospevovaní za svoj odkaz lásky, akceptovania a blahobytu. Tammy Faye bola známa pre svoje neprehliadnuteľné mihalnice, výstredný spev a ochotu prijať ľudí z každého kúta spoločnosti. Ale onedlho ich opatrne vystavané impérium zrútili finančné machinácie, intrigujúci súperi a škandál. Režisérom filmu „The Eyes of Tammy Faye“ je Michael Showalter, scenár napísal Abe Sylvia a účinkujú v ňom aj Cherry Jones a Vincent D’Onofrio.