The Flood
V srdci najväčšej juhoafrickej púšte sa ukrýva zázrak – delta rieky Okavango v Botswane. Jedno z najrôznorodejších prirodzených prostredí na Zemi sa každý rok premení z púšte na zázračnú vodnú krajinu. Pre mnohé druhy sú záplavové vody životne dôležitým spojením. Pre iných prinášajú drsné podmienky. Ale životy všetkých ovláda veľká pulzujúca africká záplava.