Marvels
Carol Danversovú, známu pod menom Captain Marvel, dôležité povinnosti zavedú do anomálnej červej diery spojenej s kreejskym revolucionárom a zapletie sa so silami Kamaly Khanovej alias Ms. Marvel a Carolinej odcudzenej netere a astronautky S.A.B.E.R., kapitánky Monicy Rambeauovej. Táto nezvyčajná trojica musí spolupracovať, aby zachránili vesmír.