Rozbaľte ďalšie veselé vianočné dobrodružstvá od Disneyho, pretože Tim Allen vracia vo filme Santova klauzula 3: Úniková klauzula. Sviatky naberú chaotický spád, keď Scott Calvin nájde cestu von zo svojej „Santovej klauzuly“ a Jack Frost zmrazí Vianoce! Ak Scott nezíska do Mikuláša svoju prácu späť, na celom svete budú „zmrznuté Vianoce“!
Rozbaľte ďalšie veselé vianočné dobrodružstvá od Disneyho, pretože Tim Allen vracia vo filme Santova klauzula 3: Úniková klauzula. Keď Scotta Calvina prídu navštíviť svokrovci, sviatky naberú chaotický spád, pretože objaví cestu von zo „Santovej klauzuly“ a zlomyseľný Jack Frost zmrazí Vianoce! Ak Scott nezíska do Mikuláša svoju prácu späť, na celom svete budú veľmi ľadové „zmrznuté Vianoce“!